Facebook: κοντεύει να ξεπεράσει τον πληθυσμό της Κίνας – 1.35 δισ. χρήστες

facebook-users-570

Παρά τα επικριτικά σχόλια, τις όποιες ανησυχίες για τα προσωπικά δεδομένα και την όποια προσπάθεια από επίδοξους ανταγωνιστές, το Facebook συνεχίζει την ανοδική πορεία του. Οι χρήστες δεν

δείχνουν να πτοούνται ούτε από ψυχολογικά πειράματα εν αγνοία τους ούτε από τη συλλογή των προσωπικών δεδομένων, αντιθέτως το Facebook προσελκύει όλο και περισσότερους.

Ο «βασιλιάς των social media» συνεχίζει την κυριαρχία του φτάνοντας το 1,35 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, αριθμός τεράστιος, αν σκεφτούμε ότι αυτός είναι περίπου ο πληθυσμός της Κίνας και σε λίγο θα τον ξεπεράσει. Αξίζει να πούμε ότι οι ΗΠΑ έχουν πληθυσμό 316.1 εκατομμύρια και η Ευρώπη 742.5, το Facebook ξεπερνά το σύνολο του πληθυσμού τους μαζί.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνου που έδωσε το Facebook, ο μέσος όρων των mobile χρηστών ανά μήνα έφτασε το 1.12 δισεκατομμύριο πράγμα που σημαίνει 29% αύξηση σε σύγκριση με πέρσι. Συγκριτικά, για να καταλάβουμε τα μεγέθη, το Twitter ανακοίνωσε 284 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες.

Εντυπωσιακό είναι ότι οι περισσότεροι από τους χρήστες μπαίνουν σε καθημερινή βάση, ο μέσος όρος των καθημερινών χρηστών στο τρίτο τρίμηνο είναι 703 εκατομμύρια. Αν λάβουμε υπόψη και τους desktop χρήστες, φτάνουμε στα 864 εκατομμύρια κάθε μέρα.

Αναμενόμενο είναι από την αύξηση των χρηστών να έρθει και αύξηση κερδών για την εταιρεία. Το 64% των εσόδων του Facebook προέρχεται από τις διαφημίσεις και το 66% των διαφημίσεων αυτών προέρχονται από mobile.

Δείτε εδώ τα αναλυτικά οικονομικά αποτελέσματα του Facebook.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s